Authentieke rit tijdens de Almelose Ruiterdagen 2023

In dit jaar waarin ook het 55 jarige jubileum wordt gevierd van de Almelose Ruiterdagen houden wij in de oprichtingsplaats van de Koets’n Keerls ook weer een rit want ook afgelopen jaar waren de reacties van de deelnemers, het publiek, zowel in Almelo zelf alsook onder het publiek op het Twents Hippisch Centrum erg positief. Voor de komende editie hebben wij gekozen om deze te laten verrijden onder drie vlaggen en wel te weten: Natuurlijk de Almelose Ruiterdagen, de NVTG (Nederlandse Vereniging Traditioneel Gerij) en de Koets’n Keerls.

Dat houdt in dat iedereen welkom is om te komen kijken, maar wilt u meedoen dan verwachten wij u met een authentieke koets of een replica. Er zal ook officiële jurering zijn vanuit de NVTG en dit gebeurt tijdens de rit dus u hoeft daar niet eerder voor te komen.

U kunt via het inschrijfformulier laten weten of u ook wilt dat de jurering meetelt voor het Nederlands Kampioenschap of dat u alleen meedoet voor de dagprijs. De juryleden zijn hiervan op voorhand niet op de hoogte dus het beïnvloed de jurering niet.

De Almelose Ruiterdagen zorgt voor de volledige catering dus u hoeft in principe geen eten of drinken mee te nemen en ook voor een nazit wordt gezorgd. De route vindt plaats in en om Almelo over verharde wegen waarbij ook meerdere verzorgings- en verpleeghuizen worden aangedaan.

Er wordt in de bebouwde kom rustig in een groep gereden, dit in verband met verkeersregelaars. Buiten de bebouwde kom kunt u uw eigen tempo bepalen.

Kortom, schrijf de datum: zondag 25 juni 2023 – Start om 11.00 uur

vast in uw agenda en meldt u zoveel mogelijk aan via ons aanmeldformulier.

Wij hopen u en velen van uw mede verenigingsmenners te ontmoeten zodat deze tocht verder kan uitgroeien tot een bijzondere Almelose Ruiterdagenrit waarbij menners kunnen genieten van de mooie omgeving in en rondom Almelo.

Eddie Schoneveld, Voorzitter

Stichting Organisatie Almelose Ruiterdagen

Download hier het inschrijfformulier.

Postadres:

Baniersweg 16