Authentieke Rijtuigendag Hardenberg

Uitnodiging authentieke Rijtuigendag Hardenberg

Op zaterdag 20  juli 2019  organiseert menvereniging H.A.R.P. in samenwerking met Promotie Hardenberg voor de eenentwintigste keer de Authentieke Rijtuigendag.

Dit jaar is het net als vorig jaar. Iedereen met een authentieke of replica koets kan meedoen. Niemand wordt gejureerd. Wel zal het publiek aangeven welke aanspanning in aanmerking moet komen voor een prijs.

Ook dit jaar is het weer gelukt en zijn er geen kosten aan de deelname verbonden. Voor de middagpauze zijn we met een mooie locatie bezig. Wij zorgen, zoals elk jaar, voor lunchpaketten. Na afloop van de prijsuitreiking is er gelegenheid om gezamenlijk nog wat na te kletsen onder het genot van een drankje en een warme hap. Dit is weer mogelijk gemaakt door onze sponsoren.

Net als vorig jaar zal de tocht starten vanaf Landgoed “de Zwiese”, Hardenbergerweg 23, 7778 HP Hardenberg.

Vanaf 8.00 uur bent u van harte welkom en om 10.00 uur zullen we dan in een mooie stoet van het terrein rijden. (Tijden kunnen nog gewijzigd worden)

Heeft u tijd en zin om dit jaar deel te nemen aan de Authentieke Rijtuigendag, dan verzoeken wij u bijgevoegd aanmeldingsformulier in te vullen en terug te sturen naar onderstaand adres.

Mocht u extra aanmeldingsformulieren willen, dan kunt u contact opnemen met ondergetekende.

Wij hopen u ook dit jaar te mogen begroeten op onze rijtuigendag!

Namens de commissie Authentieke Rijtuigendag Hardenberg,

Agnes van Winkoop, secretaresse