Nieuwsbrief

We hebben binnen de vereniging ook een nieuwsbriefsysteem. Dit systeem wordt gebruikt om belangrijke, leuke of interessante zaken rond te sturen waarvan de sluitingsdatum buiten de uitgaven van Het Karrespoor vallen.

U moet dan denken aan leuke activiteiten die andere menverenigingen in de omgeving organiseren. Of belangrijke zaken die bijvoorbeeld de KNHS naar buiten brengt en waar een sluitingsdatum op zit voor u als lid. Dat zijn de zaken die we bij u onder de aandacht willen brengen d.mv. een nieuwsbrief.

De nieuwsbrief zal niet met een vaste regelmaat uitgebracht worden maar alleen als er daadwerkelijk ook iets nieuws te melden is. Het is dus niet zo dat uw mailbox constant vol zit met nutteloze informatie waar u niet op zit te wachten. U kunt zich ook op elk gewenst moment afmelden als u de nieuwsbrief niet langer wilt ontvangen. U verplicht zich dus nergens toe. Door hieronder u emailadres in te vullen kunt u zich aanmelden voor onze nieuwsbrief.