19-12-2015 Uitslagen mini marathon

Uitslagen minimarathon 19 december

29-11-2015 Vierspan mennen Brucht

Op 12 december word er vierspan gereden aan de Kanaalweg West 108 in Brucht.

Wie zin heeft om te komen kijken is welkom we beginnen met aanspannen om 13.30 uur. Koffie is dan klaar.

De route gaat via Brucht naar Bergentheim dan door naar park Moskou waar een pauze is bij vv Bergentheim, daarna gaan we via de Hoopstee weg naar Bruchterveld  dan via Kerkweg, Kuilenweg weer richting Kanaalweg West waar in het bos nog een vaardigheid is.

Heb je vragen? De organisatoren wat dit alles zijn Gerrit en Henk Beniers.

01-10-2015 Winter menles instructeur Gerrit Beniers

Op 5 oktober beginnen we weer met onze winter menlessen. Dit gebeurd ieder jaar binnen in de grote bak in manege Hoogenweg. Tot april staat zo goed als elke maandag avond weer in het teken van het lessen.

Dit winterseizoen komt op veler verzoek Gerrit Beniers ons de kneepjes van de menkunst bijbrengen. Hij geeft instructies van 19.00 uur tot 22.00 uur aan onze menners, verdeeld over vier groepjes. Dus leden van H.A.R.P, wil je wat bijleren, geef je dan gauw op!

En bezoekers zijn altijd welkom om eens een lesje te bekijken vanaf de bakrand, dit is leerzaam en natuurlijk gezellig.

Voor meer informatie neem contact op met Bianca Haverkort.

17-08-2015 Hippiade Ermelo

Op zaterdag 22 augustus begint de HIPPIADE 2015 te Ermelo. Menvereniging H.A.R.P. is er ook dit jaar weer bij en wel met de volgende twee afgevaardigden:

Lisanne vd Spoel start in de dressuur klasse M met haar Sjors en Sjimmie
Bianca Haverkort komt met haar Wout uit in de vaardigheid klasse L.

Altijd een leuke dag om te gaan kijken en de beide deelneemsters aan te moedigen.

Wij wensen Lisanne en Bianca veel succes toe!!

02-02-2015 Mini avond bij menvereniging H.A.R.P.

Met februari voor de deur staat  de welbekende veelbezochte mini- avond  er weer aan te komen. Dit jaar valt deze inmiddels beruchte avond op maandag 23 februari. Vanaf 19.00 bent u van harte welkom om een kijkje te komen nemen.

Ook dit jaar gaan we er weer een gezellige avond van maken, met natuurlijk de menwagens waar de kinderen met of zonder hun ouders of opa’s en oma’s achter op plaats kunnen nemen, om zo op een speelse manier kennis te maken van een prachtige tak van de paardensport. Maar voor de Anky’s en de Hendrik Jannen onder de kids zijn er ook weer de pony’s met een zadel aanwezig, dus voor een ieder wat wils. De pannenkoeken baksters doen hun best om de mensen massa weer te voorzien van een heerlijke vers gebakken pannenkoek met spek. Kinderen met een hoog knuffelgehalte kunnen ook dit keer weer met een viervoetertje kussen/knuffelen/vertroetelen enz. Verder zijn er tegen een vergoeding weer warme en koude sapjes te verkrijgen.

U ziet het, het wordt weer een gezellige boel, we hopen dan ook dat u allemaal weer komt naar manege Hoogenweg met uw kinderen, kleinkinderen, ouders, grootouders en eega’s.

Graag tot ziens op maandag 23 februari!!

23-01-2015 Uitslagen mini marathon 27 december

Minimarathon tijden 2014

20-01-2015 Paard 2015

Op vrijdag 23 januari organiseert menvereniging  H.A.R.P. in samenwerking met de Evenementenhal tijdens de grote paardenbeurs PAARD 2015 in de Evenementenhal te Hardenberg een spectaculaire indoor marathon.
Vanaf ongeveer 14.00 uur zullen enkel- en tweespan menners met elkaar de strijd aangaan in een spannend parcours wat opgebouwd wordt in de hoofdhal.
’s Avonds kan men een aantal vierspan menners aanmoedigen, er zullen zelfs enkele grote namen aanwezig zijn waaronder Mark Weusthof.
Het programma wordt na 18.00 uur afgewisseld met tuigpaarden en zal tot 21.30 uur duren.
Het beloofd een gezellige, sportieve en afwisselende wedstrijd te worden, een aanrader om deze dag te komen kijken en genieten.
Evenement: PAARD 2015
Wedstrijd: indoor men-marathon
Datum: 23 januari
Locatie: Evenementenhal te Hardenberg
Tijd:  ca. 14.00 tot ca. 21.30 uur
Op zaterdag 24 januari gaan we ringsteken  in de kleine piste. Kinderen mogen dan mee op de menwagens om ring te steken. We beginnen hiermee om 12.30 uur en het zal tot ongeveer 13.30 uur duren.