01-11-2014 Stamppottenrit

Op 15 november is er een buitenrit met als afsluiting een stamppottenbuffet. Het plan is om door de Engbertsdijksvenen te mennen.

We vertrekken bij Teun Mollen om 11.00 uur. Koffie staat klaar vanaf 10.00 uur. Na de rit gaan we daar stamppot eten. Hiervoor vragen we een bijdrage van € 5,- euro p.p.

Wil je meedoen geef je dan op bij Henk Lok, tel. 0523-241374 of Gerrit Lennips, tel. 0523-272090 of op het prikbord in de manege.

Het adres waar we vertrekken is:

Verlengde Broekdijk 19, 7694 TD Kloosterhaar

31-07-2014 Uitslagen avondwedstrijd

21-04-2014 Reglementswijzigingen KNHS

Voor het komende seizoen zijn er geen reglementen compleet herschreven.  Er zijn echter wel enkele wijzigingen in het Algemeen Wedstrijdreglement, het Dressuurreglement, het Springreglement, het Eventingreglement, het Menreglement en het reglement Aangespannen Sport voorgesteld. Voor de disciplines Voltige en Endurance zijn geen wijzigingen.

Op donderdag 13 februari heeft de ledenraad goedkeuring gegeven aan deze voorgestelde wijzigingen en per 1 april 2014 zullen deze wijzigingen ingaan. De wijzigingen zijn hieronder als PDF te downloaden.. Uiteraard zijn de wijzigingen ook te vinden op de website van de KNHS (Paard&Sport voor de wedstrijdsporter > disciplines > reglementen).

Reglementswijzigingen per 1 april:

Reglementswijzigingen Algemeen Wedstrijdreglement 2014

Reglementswijzigingen Mennen 2014

Reglementswijzigingen Aangespannen Sport 2014

20-04-2014 Arriën Familierit

ARRIEN

13-04-2014 Hardenberg Buiten

Persbericht Hardenberg buiten 2014 versie april

flyer Hardenberg buiten2014kl

05-02-2014 Uitslagen marathon Paard 2014

Hieronder kunt u de uitslagen van de marathon welke verreden werd tijdens het evenement Paard 2014 in de Evenementenhal Hardenberg downloaden.

Downloaden uitslagen als PDF: 2014-01-19 Uitslag indoor PAARD 2014